گزارش سايت فيفا: سپاهان از 8 سال قبل دوران باشكوه خود را آغاز كرد

سايت فيفا در گزارشي از وضعيت باشگاهي قاره آسيا، در مورد ليگ برتر ايران عنوان کرد: سپاهان قهرماني را با يک تساوي برابر پرسپوليس تصاحب کرد تا به خوبي از عنوان قهرماني خود در ليگ دهم دفاع کند. اين موفقيت بيان‌گر اين نکته است که نماينده اصفهاني اولين تيم باشگاهي است که به سه مقام قهرماني اين پيکارها رسيده و از 8 سال قبل دوره باشکوه خود را آغاز کرده است.

 

اين گزارش افزود: استقلال و ذوب‌آهن در تلاش هستند عنوان نايب قهرماني در آخرين هفته باقيمانده ليگ فصل جاري ايران از آن خود کنند اما در پايين‌ترين نقطه جدول، استيل آذين پس از باخت 6 بر يک از شهرداري تبريز به دسته‌اي پايين‌تر سقوط کرد و سايپا پس از تساوي 2 بر 2 با تراکتورسازي تبريز در محدوده تيم‌هاي نامزد سقوط است.

اين سايت از مصاف استيل‌آذين و شهرداري به عنوان يک جدال بزرگ ياد کرد و نوشت: استيل‌آذيني‌ها براي جلوگيري از روبه‌رو شدن با سرنوشت تلخ سقوط،‌ به سه امتياز ديدار با حريف تبريزي نياز داشتند، اما همه اميدهاي آنها پس از دريافت 2 گل در مدت 17 دقيقه ابتدايي بازي از بين رفت. در اين حال محمد غلامي توانست با زدن گل فاصله را کم کند، ولي در نيمه دوم تبريزي‌ها 4 گل بي‌پاسخ به ثمر رساندند.

در اين گزارش همچنين در مورد رقابت بهترين گلزنان ليگ براي کسب آقايي گل نيز چنين عنوان شده است: در شرايطي که چهره قهرمان ليگ مشخص شد، رقابت بر سر کسب عنوان آقاي گل همچنان باقي ماند. رضا نوروزي از فولاد خوزستان 5 گل زد و نه فقط باعث کسب برد 5 بر 2مقابل پاس همدان شد، بلکه با يک گل بيشتر بالاتر از ادر لوسيانو (ادينهو) از مس کرمان قرار گرفت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 1466
بازدید کل : 71841
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket